Totalt antall sidevisninger

tirsdag 29. desember 2009

Snart et nytt år

Ja da er julestria over for denne gang og vi er i romjulsdagene. Etnytt år venter om et par dager med blanke ark og fargestifter. Ute er det et fantanstisk vinter vær og kaldt

Tuntreet har tatt vinterdrakten på seg, ikke så ofte at den får beholde den lenge. Får dessverre ikke vært ute i vinterværet da jeg har blitt syk og sitter inne og snufser fryser og svetter, men det går seg til etterhvert får jeg håpe.




Juletreet var vi i skogen og hentet, herlig skakt er det også, men med litt justering på foten så ble det bra  alikevel. Denne ganger har jeg stort sett bare gammel glassjuletrepynt på treet. De har jeg vært så heldig å få fatt i på qxl.no. For første gang har jeg spir der stjerna pleier å være. Fuglene har visst samlet seg i toppen de også.






Vil ønske dere som er innom takk for det gamle året.

Ingen kommentarer: