Totalt antall sidevisninger

torsdag 31. desember 2009

31 desember 2009

Ja da er den siste dagen i 2009 her og det er kaldt men solskinn og vakkert ute.
Pga. en skikkeloig forkjølelse med dertil hørende bihulevondt, så holder jeg meg inne i varmen.
Katta ligger langflat på sofaen og sover, den har vært ute i natt.
Hønene har det godt og varmt i sitt lille krypinn.
Har forresten måtte kaste asaleaen som gubben  fikk i bursdagspresang, den begynte å drysse og slippe blader, selvom den har fått en tur i bøtta annenhver dag.
Merker såvidt at dagen har blitt litt lengre da vi har sola inn noen min. lengre.
Haginger det ikke mye å snakke om nå, snøen og frosten har lagt vinterdyna over den.
Vil bare ønske alle et riktig GODT NYTT ÅR og takke for mange inspirerende blogger og ideer som jeg har fått.

1 kommentar:

Laila -Karin sa...

Vil bare ønske deg et ruktig Godt Nyttår. og god bedring .
Jeg holder meg stort sett inne jeg og så lenge.
Ha en triveilg nttårsaften
Klem