Totalt antall sidevisninger

tirsdag 21. februar 2012

Hønsehusets første award og visst spirer det.

Da ha altså Hønsehuset fått sin første award i fra http://www.fauerflora.dk/ og takker så mye for den.
Skulle visst gi awarder til 5 andre også, menn grønn som jeg er på det området så aner jeg da ikke hvordan det gjøres. Selv synes jeg at alle her burde få en award så mye fint som dukker opp her.
Visst spirer det i minidrivhusene og i det gamle akvariumet.
Her titter kålrot og blomkål opp-i den som det er jord har jeg sådd Martagonliljer. Fikk greie på at disse trenger en kuldeperiode på 2-3 mndr, så da åkte de inn i kjøleskapet.
Her er det asters, surfinia, regnbueblomst og hageormehode som stikker opp. Både kirsebær- og busktomatene er også på tur opp i akvariet, så nå er det ikke lenge til de får komme inn til litt kjøligere omgivelser sammen med de andre frøsåddene.
Her har det vært et aldeles nydelig vintervårvær i dag med opp mot +9 grader. Hønsene har fått lov til å komme ut av innhegningen sin og det var ikke måte på som de koste seg i sola og nippet litt av det grønne som fortsatt finnes, jeg må være ute sammen med de så reven ikke kommer på besøk.
Nå har det skyet over her så da er det vel duket for en omgang med regn igjen...kanskje....
Ha en flott dag der ute.

Ingen kommentarer: