Totalt antall sidevisninger

torsdag 14. januar 2010

Som dagene går.

Ja så er da jula over for denne gamg......dvs. har ikke fått tatt av utelysene da det er snø og frost på dem.Er redd for å skade ledningene så de får lyse til mildere tider.Jada vet jeg kan slå de av....med det er så koselig ute med dem.
Har også fått bestilt meg både frø og planter, mere kommer nok til å bli bestilt etterhvert.
Ute har det heldigvis blitt mildere, bare -3 nå.


En liten titt på krokusen som snart titter frem igjen.

2 kommentarer:

Laila -Karin sa...

Hei.
Har heller ikke tatt utelysene .
De er så godt nedsnødd at jeg får vente til det smelter litt.
Ha en fortsatt fin dag.
Klem

Anne (Moseplassen) sa...

hihi, her står juletreet i hagen og lyser fremdeles, og jeg har fredet det frem til slutten av måneden, men da er jeg nok lei. Men det er nå kos med litt lys ute da :D