Totalt antall sidevisninger

onsdag 7. oktober 2009

Dagen i går var ikke hyggelig. Da jeg kom ut i hønsehuset fant jeg den gule kochinhøna død. Får bare håpe på at det ikke er noe smittsomt, slik at de andre dør også.
Ellers er det slutt på hagingen for i år. Derfor har det blitt til at jeg har strikket julegaver. 1 barnegenser og 2 damevester. Vestene er strikket etter 80 talls oppskrifter, og det er jo visst moderne igjen. Nå så holder jeg fortsatt på med julegaver, men i hekling i stedet, godt å variere litt.
Ute har det blåst sikkert stiv/sterk kuling siden i går, trodde nesten at taket skulle dra avgårde. Sola skinner i allefall, men det frister ikke til å være ute i blåsten.



1 kommentar:

Fru Fryd sa...

Velkommen som følger av bloggen min:-)

Har vart innom deg på et lite besøk, og er imponert over alt det fine du lager. Heldige er de som får så flotte gaver!!
Håper det står bra til i hønsehuset ditt!!. Klem